معرفی برند لوازم آرایشی جسیکا آلبا (Honest Beauty)

تاریخ انتشار: 27 فروردین 1403
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 616
معرفی برند لوازم آرایشی جسیکا آلبا (Honest Beauty)

برند لوازم آرایشی جسیکا آلبا (Honest Beauty) دارای دو خط تولید محصولات مراقبت از پوست مثل پاک کننده‌های آرایشی، کرم مرطوب کننده و محصولات آرایشی و زیبایی مثل رژگونه و رژ لب مدادی است. محصولات این برند به شما کمک می‌کند تا ظاهری زیبا و پوستی درخشان داشته باشید.

اگر تا به حال با این برند آشنا نشده‌اید، ما در ادامه این مطلب، قصد داریم به توضیح برند آنست بیوتی و بهترین محصولات آن بپردازیم.

درباره برند لوازم آرایشی جسیکا آلبا

برند Honest Beauty در سال 2015 توسط جسیکا آلبا از بازیگران معروف هالیوودی در ایالات متحده راه‌اندازی شد. این برند با طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست و آرایشی شامل کرم‌های مرطوب کننده، رژگونه و رژ لب مدادی کار خود را شروع کرد. آلبا، پیش از این، از بنیان‌گذاران برند The Honest Company بود که هدف از تأسیس آن، تولید محصولات شوینده، زیبایی و مراقبتی بود که برای سلامت کودکان مضر نباشد. درواقع، ایده اولیه راه‌اندازی این برند، زمانی به ذهن آلبا خطور کرد که دخترش آنر به برخی از ترکیبات موجود در محصولات شوینده، واکنش‌های آلرژیک نشان می‌داد؛ بنابراین، آلبا تصمیم گرفت برندی را تأسیس کند که جایگزین مطمئن‌تر و قابل دسترس‌تری برای این محصولات باشد.

به غیر از تولید این محصولات، این برند وظیفه اخلاقی بزرگی را بر عهده خود می‌دانست و آن تأمین پوشک و مایحتاج اولیه کودکان بی‌بضاعت و همچنین، تأمین محصولات بهداشتی ضروری بی‌خانمان‌های ایالات متحده بود.

محصولات برند آنست بیوتی

برند لوازم آرایشی جسیکا آلبا تولید کننده محصولات آرایشی و مراقبتی مثل ریمل و پرایمر مژه، پالت سایه چشم، رژگونه، خط چشم، بالم، رژ لب مدادی، روغن تغذیه صورت، ماسک و پاک کننده‌های آرایشی است.

در ادامه مطلب، چند تا از بهترین محصولات هانست بیوتی را به شما معرفی می‌کنیم:

  • بالم Magic Beauty Balm: این محصول چند منظوره از محبوب‌ترین محصولات برند جسیکا آلبا و حاوی روغن‌های مغذی است که به آبرسانی پوست و لب و همچنین از بین بردن منافذ باز پوست کمک می‌کند. از طرف دیگر، این محصول را می‌توانید بر روی پلک‌های خود استفاده کنید و نتایج بی‌نظیر آن را ببینید.
  • رژگونه کرمی Creme Cheek Blush: یکی دیگر از بهترین محصولات لوازم آرایشی جسیکا آلبا است که به خوبی روی پوست صورت می‌نشیند و در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود که برای همه نوع رنگ پوستی مناسب است.
  • کرم صورت آبرسان Deep Hydration Face Cream: این محصول به دلیل خاصیت آبرسان و مرطوب‌کننده‌ای که دارد، پوست شما را نرم و لطیف نگه می‌دارد. از آنجایی که این کرم، بافت سبکی دارد و سریع جذب می‌شود، گزینه مناسبی برای زیرسازی آرایش شما است. این محصول، همچنین رایحه ملایم و خوشبویی دارد که استفاده از آن را لذت‌بخش می‌کند.
  • پودر هایلایتینگ Luminizing Powder: اگر به دنبال این هستید که بخش‌هایی از صورت خود را مثل استخوان گونه‌ها، پشت پلک‌ها یا روی بینی خود را برجسته و درخشان نشان دهید؛ این محصول مناسب شما است و زیبایی ظاهر شما را بیشتر می‌کند.
  • رژ لب مدادی Demi Matte Lip Crayon: این رژ لب با رنگ‌های جذاب و پوشش مخملی مات، ترکیبی از پیگمنت عالی و راحتی استفاده را به مصرف‌کنندگان این محصول ارائه می‌دهد. همچنین، وجود روغن‌های جوجوبا، مورومورو و شی‌باتر در این محصول باعث آبرسانی و تغذیه پوست لب می‌شود.
  • روغن صورت ارگانیک Organic Beauty Facial Oil: استفاده از این محصول که حاوی روغن‌های زیتون، دانه آفتابگردان، هسته زردآلو، آووکادو، جوجوبا، دانه چیا و پوست لیمو است، پوست خشک و دهیدراته شما را تغذیه و آبرسانی می‌کند.

در حال حاضر، شما می‌توانید محصولات لوازم آرایشی جسیکا آلبا را از سایت honest.com یا نمایندگی‌های برند آنست بیوتی در ایران تهیه کنید.

ویژگی محصولات برند لوازم آرایشی جسیکا آلبا

ویژگی محصولات برند آنست بیوتی

گاهی اوقات، تنها چیزی که پوست ما برای حفظ ظاهر و شادابی به آن نیاز دارد، استفاده از محصولاتی با فرمولاسیون ساده و در عین حال مؤثر است. دقیقاً همان چیزی که در محصولات هانست بیوتی وجود دارد. محصولات Honest Beauty همگی با بافت سبک و رایحه‌های طبیعی، بیشترین تأثیر را در بهبود ظاهر پوست و درخشان کردن آن دارند. این محصولات بدون تست حیوانی و سازگار با انواع پوست ارائه می‌شوند و از مواد سمی و شیمیایی در تولید آن‌ها استفاده نمی‌شود.

از طرف دیگر، محصولات مراقبت از پوست Honest Beauty مملو از ترکیبات تسکین دهنده طبیعی پوست مثل روغن جوجوبا و روغن دانه چای سبز در کنار مواد روشن کننده است. همه این محصولات بدون هیچ عطر و اسانس مصنوعی به بازار عرضه می‌شوند؛ بنابراین، اگر عاشق آرایش و زیبایی هستید و می‌خواهید استفاده از محصولات گیاهی و ارگانیک را شروع کنید؛ محصولات لوازم آرایشی جسیکا آلبا با قیمت مقرون‌به‌صرفه، گزینه‌ای مناسب برای شما است و باعث تحریک پوست نمی‌شود.

چشم‌انداز آینده برند لوازم آرایشی جسیکا آلبا

جسیکا آلبا درباره آینده برند لوازم آرایشی خود چنین می‌گوید: "من قصد دارم خط تولید محصولات خود را در زمینه آرایش و زیبایی و مراقبت از پوست گسترش دهم. ما یک خط تولید محصولات مراقبتی پوست در زمینه رفع آکنه داریم که واقعاً در هیچ برند دیگری به اندازه ما به این محصول پرداخته نشده است. علت ایجاد این خط تولید این بود که چون من در تمام طول روز، جلوی دوربین و زیر یک تن آرایش بازی می‌کنم، صورتم آکنه می‌زند. از آنجایی که بسیاری از محصولات آکنه موجود در بازار از فرمولاسیونی با مواد شیمیایی و خشن استفاده می‌کنند، این باعث می‌شود به پوست من آسیب وارد شود. چرا که من باید برای مدتی از این محصولات برای درمان آکنه استفاده کنم که این یک چرخه معیوب است و استفاده از این محصولات، مدام پوست من را خشک می‌کند. من عاشق زیبایی هستم و از زمانی که یک دختربچه بودم، علاقه زیادی به آرایش کردن داشتم و چون پوست حساسی دارم، محصولی می‌خواستم که بتوانم مدام از آن استفاده کنم و به پوستم آسیبی وارد نشود؛ بنابراین، تصمیم گرفتم یک محصول جایگزین برای رفع آکنه تولید کنم. ما همچنان در حال توسعه خط تولید این محصول هستیم و سعی داریم کیفیت آن را روزبه‌روز بالاتر ببریم".

جمع‌بندی

محصولات برند لوازم آرایشی جسیکا آلبا و محصولات مراقبت از پوست آن با کاربری آسان، درخشندگی طبیعی و زیبایی را به پوست شما می‌بخشند.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃